بایگانی نوشته‌ها


ارزش دوره ها و مدارک فنی و حرفه ای

ارزش دوره ها و مدارک فنی و حرفه ای

گواهینامه مهارت فنی حرفه ای یکی از مدارکی است که برای مهاجرت و زندگی در یک کشور خارجی باید ترجمه رسمی کرد. ترجمه گواهی مهارت فنی حرفه ای برای کسب ویزاهای کاری یا شغلی اهمیت خاصی دارد. همچنین نمونه مدرک فنی حرفه ای در ادامه قرار گرفته است.آموزشگاه سهام  تمام دوره های خود را تحت نظر سازمان فنی و حرفه برگزار می کند به همین دلیل این مجموعه با مجوز از سازمان فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره به کارآموزان خود مدرک فنی حرفه ای و مدرک داخلی معتبر ارائه می کند. در این صفحه تعدادی نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای و نمونه مدرک فنی و حرفه ای بین المللی برای شما عزیزان قرار داده شده است.

حق نشر محفوظ است

حق نشر محفوظ است

حق انحصاری نشر و پخش و تمام حقوق مادی و معنوی  مربوط به محتوای اين پايگاه، از جمله شامل کليه تصاوير،  فيلم ها، متون موجود و فايل های آموزشی ، متعلق به  آموزشگاه فنی و حرفه ای سهام زير نظر سازمان فنی و  حرفه ای کشوربوده و مشمول حمايت های مقرر در قانون  تجارت الکترونيک )مصوب 1382 )به ويژه مواد 62 و  74 آن قانون وهمچنين سازمان فنی و حرفه ای  کشورمی باشد.هر گونه انتشار و کپی برداری و سو استفاده ازمطالب و فيلم های آموزشی پيگرد قانونی دارد.

نحوه دسترسی به دوره خریداری شده

نحوه دسترسی به دوره خریداری شده

با سلام خدمت همراهان عزیز  آموزشگاه سهام ، در ابتدا لازم است توضیح دهیم که چرا ما از پلتفرم اسپات پلیر استفاده می کننیم.با توجه به اینکه برای تهیه دوره های آموزشی آموزشگاه سهام زحمات بسیاری کشیده می شود و جهت حفظ حقوق ناشر و کاربرانی  که برای شرکت در دوره ها هزینه پرداخت می کنند، مستلزم آن شدیم تا از  پلتفرم مذکور جهت قفل گذاری بر روی دوره ها و حفاظب از آن اقدام نماییم تا دست افراد سود جو از محتوای دوره ها کوتاه بماند و بتوان متخلفان را رهگیری کرد.استفاده از اسپات پلیر بسیار آسان بوده و اگر قبلا از آن استفاده نکرده اید در این مطلب با روش راه اندازی نرم افزار آشنا خواهید شد.به طور خلاصه بعد از خرید هر یک از دوره ها کد لایسنسی در اختیار شما قرار می گیرد که در برنامه (ویندوز، اندروید، تحت وب برای آیفون) وارد کرده و دوره فعال می شود و می توانید با یکبار دانلود آموزش ها از آن استفاده کنید.

 گواهینامه مهارت فنی حرفه ای یکی از مدارکی است که برای مهاجرت و زندگی در یک کشور خارجی باید ترجمه رسمی کرد. ترجمه گواهی مهارت فنی حرفه ای برای کسب ویزاهای کاری یا شغلی اهمیت خاصی دارد. برای ترجمه مدرک فنی و حرفه ای به انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، روسی یا هر زبان دیگری باید اقداماتی را انجام داد که در اینجا به طور کامل به آنها می پردازیم. همچنین نمونه مدرک فنی حرفه ای در ادامه قرار گرفته است.

آموزشگاه سهام  تمام دوره های خود را تحت نظر سازمان فنی و حرفه برگزار می کند به همین دلیل این مجموعه با مجوز از سازمان فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره به کارآموزان خود مدرک فنی حرفه ای و مدرک داخلی معتبر ارائه می کند. در این صفحه تعدادی نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای و نمونه مدرک فنی و حرفه ای بین المللی برای شما عزیزان قرار داده شده است.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی